Referencie

  • Bytové družstvá (SBD Brezno, SBD Liptovský Mikuláš)
  • Mestá (Brezno, Liptovský Mikuláš, Žiar nad Hronom, TCP Praha)
  • Súkromní správcovia (Meopta BA, Správa BA-DNV, Brezno, Zvolen, Žiar, Podebrady)
  • Obchodné centrá (Arcola, čo je Cassovia v Košiciach)
  • Nemocnice (FN Olomouc, Mestská poliklinika Praha)
  • Polyfunkčné budovy (bývalý hotel Atom Levice)

Oborové referancie - Energie

Mať prehľad o servisných zásahoch je základnou povinnosťou spoločností, ktoré poskytujú opravárenské alebo servisné služby. Na to, aby žiadny nevynechali potrebujú dokonalý prehľad. S QI budete Vy aj Váš zákazník presne vedieť čo údržba obsahuje a v akých periódach ju možno očakávať. Každú zákazku môžete jednoducho vyhľadať, napríklad podľa sériového čísla.

 

 

Odporúčané moduly

Servis a údržba   QI Helpdesk   Organizácia a riadenie   Procesy a workflow
Riadenie servisných zásahov, zmluvné zabezpečenie všetkých zákaziek, plán predpísanej údržby aj finálne vyúčtovanie za poskytnuté služby za Vás zariadi QI.   Riadenie servisných zásahov, zmluvné zabezpečenie všetkých zákaziek, plán predpísanej údržby aj finálne vyúčtovanie za poskytnuté služby za Vás zariadi QI.   Potrebujete zistiť koľko času zamestnanci trávia na servisných akciách? V QI ľahko porovnáte výkony jednotlivých technikov.   Ku každému zamestnancovi sa prostredníctvom QI dostanú presne tie informácie, ktoré potrebuje na výkon svojej práce. Konkrétny proces zadaný v QI potom slúži ako predpísaná štruktúra pre neobmedzený počet úloh.

„S QI máme viac ako 5 ročné skúsenosti, ktoré nás utvrdili v tom, že náš výber bol správnym rozhodnutím. Vyhovuje nám aj to, ako sa QI prispôsobuje slovenskej legislatíve.“

Roman Šulek, riaditeľ spoločnosti

K

DataCentrum, s.r.o.
Piaristická č.2,
949 01 Nitra

N

© 2019 datacentrum s.r.o., All rights reserved

Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. x